Оферта

Договір публічної оферти (надання послуг)

Даний Договір є офіційною та публічною пропозицією ФОП Тихомиров Даніїл Євгенійович, ЄДРПОУ 3710602655, далі іменованої «Виконавець», будь-якій повнолітній дієздатній фізичній особі, далі іменований «Замовник», укласти договір, предмет та умови якого викладено нижче.

1. Загальні положення

1. У цьому Договорі та відносинах Сторін, що випливають або пов'язані з ним, застосовуються такі терміни, визначення та умови:

1.1. Сайт – сукупність інформації, текстів, графічних елементів, дизайну, графіки, зображень, літературних творів (тексти), аудіовізуальних творів (фото- та відеоматеріали, відеоуроки) та інших результатів інтелектуальної діяльності, а також програм для ЕОМ, що містяться в інформаційній системі. , що забезпечує доступність такої інформації в мережі, включаючи всі їх розділи (далі – «Сайти»), файлову структуру та інші структурні елементи, вихідний і об'єктний код.

1.2. Програмне забезпечення – браузер (Internet Explorer, Opera, FireFox, Google Chrome та аналогічні) для доступу до інформаційних ресурсів, що знаходяться в мережі Інтернет, інші програми для обробки наданого Виконавцем Інформаційного матеріалу (програми для відтворення аудіовізуальних творів, відеоматеріалів, перегляду фотографій та графічного матеріалу) та будь-які інші програми, які можуть знадобитися для ознайомлення з Інформаційним матеріалом, що надається Виконавцем). Замовник зобов'язується самостійно забезпечити наявність Програмного забезпечення на своєму персональному комп'ютері або на іншому пристрої за допомогою якого він здійснює комунікацію в мережі Інтернет.

1.3. Замовник - повнолітня дієздатна фізична особа, що здійснила акцепт реальної громадської оферти у власних інтересах. За достовірність інформації, що надається, несе відповідальність Замовник.

1.4. Платформа – програмно-апаратні засоби, інтегровані з Сайтом Виконавця та службовці сховищем Інформаційного матеріалу Виконавця на підставі наданої обмеженої невиключної ліцензіїв рамках якої над ається Послуг, а також доступ до Інформаційного матеріалу. Виконавець залишає за собою право вибору будь-якої Платформи для розміщення Інформаційного матеріалу (Getcourse, Tilda, Telegram чи інші платформи).

1.5. Особистий кабінет – персональний розділ Платформи, до якого Замовник отримує доступ після реєстрації та/або авторизації на Платформі. Особистий кабінет призначений для зберігання інформації Замовника, ознайомлення з Інформаційним матеріалом, перегляду статистики та новин Виконавцем та/або Замовником, внесення Замовником змін до особистих даних, відправлення завдань Виконавцем та виконання їх Замовником, отримання Замовником повідомлень від Виконавця, здійснення інших дій, пов'язаних із наданням та споживанням Послуг. Замовник проходить процедуру реєстрації та авторизації на Платформі самостійно. Виконавець не передає дані Замовника для їх внесення на Платформу та не бере участі у процедурі реєстрації та авторизації Замовника на Платформі.

Як Особистий кабінет може також розглядатися статус Замовника як учасника закритої спільноти в соцмережі, де він отримує Інформаційний матеріал та(або) бере участь в Онлайн-заходах.

1.6. Інформаційний матеріал – інформаційний/навчальний/консультативний аудіо-, відео- або текстовий матеріал, розміщений (трансльований) Виконавцем на Платформі, Сайті, в соцмережах, а також на будь-яких фізичних носіях. Зокрема, Інформаційними матеріалами є аудіовізуальні твори (відеоуроки), вебінари, подкасти, буклети, книги, гайди, чек-листи, презентації, завдання, практикуми, аудіо-, відео- чи текстові записи Курсу, а також будь-які інші продукти Виконавця, призначені для особистого інформаційного споживання Замовника у навчальних цілях.

1.7. Послуги доступу – послуги з надання доступу до Інформаційного матеріалу, Онлайн-заходу, або Курсу шляхом його організації у вказаному Виконавцем місці або організації його відтворення та перегляду в записі на Платформі / Сайті / в соцмережі через браузер Замовника без можливості збереження на комп'ютер Замовника або з такою можливістю.

1.8. Послуги з навчання – стандартні послуги Виконавця, що надаються всім Замовникам під час їхньої участі у Курсі, зокрема навчальні відеоуроки.

1.9. Додаткові послуги – послуги Виконавця, що надаються Замовнику під час його участі в Курсі в залежності від пакета, що купується Замовником, наприклад, перевірка виконання завдань, відповіді Консультанта на запитання Замовників та ін. У рамках Курсу можуть бути кілька пакетів Додаткових послуг, що відрізняються набором та вартістю.

Виконавець здійснює надання наступних Додаткових послуг окремо від Курсу або у складі Послуг окремих Пакетів:

1.9.1. Онлайн-захід – індивідуальний або груповий майстер-клас, практикум, інший захід, в якому Замовник бере участь шляхом перегляду на Платформі /сайті/ в соцмережі через браузер Замовника. Онлайн-заходами можуть бути послуги, надані Виконавцем у форматі конференцій, вебінарів та ін;

1.9.2. індивідуальна консультативна підтримка Замовника (онлайн-консультації, особисте листування в месенджерах, додаткові завдання, відео-практикуми з особистою участю Консультанта та ін. – залежно від індивідуальних домовленостей);

1.9.3. інші послуги, опис яких та можливість їх придбання окремо від Курсу обумовлено на Сайті.

1.10. Послуги – Послуги доступу, Інформаційні послуги, Додаткові послуги.

1.11. Пакет – сукупність Інформаційних матеріалів, що утворюють у різній комбінації складові Курсу.

1.12. Курс – навчальний комплекс, що включає різні Інформаційні матеріали, розміщені на Платформі і Сайті, і Послуги, що надаються за допомогою електронної комунікації.

1.13. Консультант – визначений Виконавцем фахівець, який веде Курс і надає інші послуги за цим Договором.

Всі інші терміни, що зустрічаються в тексті цього Договору, тлумачаться Сторонами відповідно до чинного законодавства України та звичайних правил тлумачення відповідних термінів, що склалися в Мережі Інтернет.

1.2. Акцептом цієї публічної оферти є здійснення Замовником оплати Послуг відповідно до умов цього Договору. З моменту надходження коштів у рахунок оплати послуг або на розрахунковий рахунок Виконавця цей договір вважається укладеним між Замовником та Виконавцем.

2. Предмет Договору

2.1. Предметом цього Договору є надання Виконавцем Послуг з навчання / інформування / консультування Замовнику. Виконавець зобов'язується надати Замовнику Послугу або Послуги в рамках обраного Замовником Пакету послуг в мережі Інтернет за допомогою Програмного забезпечення, а Замовник зобов'язується сплатити цю Послугу (Послуги) відповідно до умов цієї оферти.

2.2. Опис Курсів, перелік Пакетів послуг, інших послуг Виконавця, їх вартість, тематика, зміст, терміни та порядок їх надання розміщені у відповідних розділах Сайтів у мережі Інтернет

3. Строки надання Послуг

3.1. Послуги за цим договором надаються у строки, зазначені у відповідних розділах Сайту, зазначених у п. 2.2 цього Договору. Доступ до Інформаційного матеріалу зберігається за Замовником після закінчення терміну надання Послуг протягом часу, що визначається відповідно до обраного Пакету. Доступ до Інформаційного матеріалу, що надається після закінчення терміну надання Послуг, не входить до складу Послуг Пакету.

3.2. Виконавець має право в односторонньому порядку змінити час проведення Курсу, повідомивши про це Замовника не менше ніж за три дні.

3.3. Інформаційні послуги, Додаткові послуги, для яких не встановлені терміни надання, вважаються наданими з моменту відкриття Виконавцем Замовнику доступу до Інформаційного матеріалу або проведення Онлайн-заходу.

3.4. Замовник не має права в односторонньому порядку змінити час проходження Курсу та (або) вимагати надання Послуг в інші терміни, ніж зазначені у відповідному розділі Сайту (п. 2.2).

4. Порядок надання послуг

4.1. До початку надання послуг Замовник надає Виконавцю персональні дані, необхідні для надання Послуг відповідно до затвердженої Виконавцем та розташованої на Сайті форми (Заявка на отримання Послуг).

4.2. З моменту повної оплати Послуг Замовником (способи та терміни вказані у відповідному розділі Сайту) Виконавець за допомогою Інтернет-комунікації (електронна пошта, месенджер тощо) надсилає Замовнику на електронну адресу, вказану в Заявці, або за допомогою месенджера, аутентифікаційні дані (логін та пароль), а також гіперпосилання, яке веде до закритого від загального доступу розділу Сайту або на Платформу, або в закриту спільноту (групу) в соцмережі/месенджері, де Замовнику відкривається персональний доступ до оплачених Інформаційних матеріалів (Курсу) протягом терміну надання Послуг доступу . Моментом початку надання послуги вважається момент направлення Замовником Виконавцю аутентифікаційних даних для доступу до особистого кабінету.

4.3. Якщо Замовник скористався Послугою, тобто прийняв від Виконавця повне або часткове виконання за договором, або іншим чином підтвердив дію договору, він не має права посилатися на те, що договір є неукладеним та Послуга йому не була надана.

4.4. Виконанням зобов'язання з надання Послуги доступу вважається факт розміщення Інформаційного матеріалу на Сайті, або Платформі, або в закритій спільноті (групі в соцмережі або месенджері) та відкриття доступу до них для Замовника у строки, кількості та відповідно до опису, розміщеного на Сайті, або – факт проведення Онлайн-заходу. Послуги вважаються наданими в повному обсязі з моменту надання доступу до Інформаційного матеріалу / проведення Онлайн-заходу, незалежно від того, чи скористався Замовник таким доступом, і коли саме він ним скористався, і чи взяв він участь в Онлайн-заході, чи ні, оскільки ці обставини не залежить від Виконавця.

4.5. Інформаційні та додаткові послуги вважаються наданими із закінченням відповідних термінів, зазначених на Сайті, або з моменту надання доступу (п. 3.3 цього Договору). Відсутність претензій з боку Замовника, надісланих у письмовій формі на адресу Виконавця протягом трьох календарних днів з дня закінчення (проведення) будь-якого із заходів / закінчення терміну надання Послуг у рамках обраного та оплаченого Замовником Пакету, підтверджує належну якість наданих послуг та прийняття Замовником їх якості та обсягу. Відповідно до цього положення Сторони дійшли згоди про відсутність необхідності підписання акта приймання-передачі наданих послуг.

4.6. Послуги надаються Виконавцем як особисто, так і за допомогою третіх осіб. Необхідність залучення третіх осіб для надання послуг Виконавець визначає самостійно.

4.7. У разі придбання Замовником Пакету із зворотним зв'язком, перевірка виконання завдань та відповіді Консультанта надаються – залежно від обраного Замовником Пакету – в особистому кабінеті Платформи або в чаті (групі, спільноті) з іншими Замовниками або в індивідуальному листуванні з Консультантом у месенджері протягом 24 годин з моменту надходження. Схвалення рівня виконання домашнього завдання може також виражатися у допуску до наступного уроку/завдання.

4.8. Послуги обмежені наданням Замовнику інформації та рекомендацій щодо формування навичок їх самостійного використання. Зазначена діяльність не підлягає обов'язковому ліцензуванню.

5. Права та обов'язки Сторін

5.1. Замовник має право:

5.1.1. Цілодобово отримувати доступ до сервера на якому розміщено Сайт, за винятком часу проведення профілактичних робіт.

5.1.2. Отримувати Послуги – оплачені окремо або відповідно до обраного та оплаченого ним Пакетом послуг.

5.1.3. Самостійно приймати рішення щодо необхідності вчинення тих чи інших дій, які рекомендуються Виконавцем у рамках надання послуг за цим Договором.

5.1.4. Отримувати інформацію з будь-яких питань, що стосуються організації виконання Послуг за цим Договором.

5.1.5. Замовник не отримує жодних прав використання Інформаційного матеріалу, крім невиключного права на ознайомлення з ним.

5.1.2. Використання змісту Інформаційного матеріалу, а також будь-яких інших елементів розділів Сайту та Платформи можливе лише в рамках функціоналу, що пропонується тим чи іншим розділом. Жодні елементи змісту Сайту, а також будь-який контент, розміщений на Сайті (текст, аудіозаписи, аудіовізуальні твори – відеоуроки) не можуть бути використані іншим чином без попереднього дозволу Правовласника – Виконавця. Під використанням маються на увазі у тому числі: відтворення, копіювання, переробка, модифікування, розповсюдження на будь-якій основі.

5.2. Замовник не має права:

5.2.1. Змінювати у будь-який спосіб програмну частину Сайту, Платформи на яких здійснюється надання Послуг, здійснювати будь-які дії, спрямовані на зміну функціонування та працездатності Сайту. Застосовувати будь-які дії, спрямовані на нанесення будь-якої шкоди функціоналу та (або) працездатності Сайту, серверів, доменів, мереж, програм Сайту та Платформи. Обходити технічні обмеження, встановлені на Сайті та Платформі, які Виконавець використовує для надання послуг за цим Договором.

5.2.2. Вивчати технологію, декомпілювати або дизасемблювати Сайт, Інтелектуальну власність, будь-які матеріали, що входять до складу послуг, що надаються за цим Договором.

5.2.3. Створювати копії Сайту, Інтелектуальної власності, будь-яких матеріалів, що входять до складу послуг, що надаються за цим Договором, а також копіювати їх зовнішнє оформлення (дизайн) та зміст (текстову та вербальну частини).

5.2.4. Надавати доступ до Інформаційного матеріалу, особистого кабінету та будь-яких матеріалів, що входять до складу послуг, що надаються за цим Договором, третій особі. Замовник зобов'язується не надавати аутентифікаційні дані третім особам для їх доступу до курсу та (або) його частин.

5.2.5. Створювати похідні та аналогічні продукти (курси), що надаються Виконавцем, поширювати, передавати третім особам або іншим чином використовувати частково або повністю Інформаційний матеріал та зміст Сайту та курсів.

5.2.6. Продавати, поступатися правом вимоги до Виконавця.

5.2.7. Розміщувати на Сайті персональні дані третіх осіб без їхньої згоди, у тому числі домашні адреси, телефони, паспортні дані, адреси електронної пошти та будь-які інші дані.

5.3. Замовник зобов'язаний:

5.3.1. Здійснювати споживання Послуг особисто. Не передавати третім особам та забезпечувати конфіденційність паролів доступу до особистого кабінету на Платформі та до спеціального Програмного забезпечення, яке використовується для споживання наданих Виконавцем Послуг за цим Договором, а також забезпечити конфіденційність посилань на ознайомлення з Інформаційним матеріалом, отриманих від Виконавця за цим.

При виявленні випадків надання Замовником доступу до особистого кабінету Сайту або Платформи третім особам, Виконавець має право повністю заблокувати доступ Замовника до особистого кабінету, Курсу та Інформаційного матеріалу, в тому числі заздалегідь оплаченим Замовником, а також діяти всіма правовими способами з метою захисту свого авторського права та виняткових прав. При цьому не здійснюється повернення сплачених Замовником коштів, що розцінюються в даному випадку як штрафна неустойка.

5.3.2. Дотримуватись встановленого графіка Курсу, цілей та суті виконання завдань Виконавця, дотримуватись термінів виконання завдань, виконувати рекомендації та вимоги Виконавця в рамках надання Послуг за цим Договором, забезпечити свою безпосередню участь в ознайомленні з Інформаційним матеріалом відповідно до придбаних Послуг.

5.3.3. Спілкуватися з Виконавцем та іншими особами у процесі виконання цього Договору коректно та цензурно. Якщо Пакет передбачає спілкування з іншими Замовниками в чаті одного з месенджерів (WhatsApp, Telegram або інших), виявляти повагу до інших учасників чату.

5.3.4. Самостійно знайомитись на Сайті продажу відповідної Послуги з інформацією про терміни, опис та умови її надання. За наявності питань, пов'язаних з інформацією про послуги, що надаються за цим Договором, – звернутися до Виконавця за роз'ясненнями за адресою producerlina.ua@gmail.com. Відсутність звернень Замовника свідчить про те, що він ознайомлений у необхідній та достатній для нього мірі з інформацією про послуги, що надаються за цим Договором, та умови, на яких вони надаються.

5.3.5. Самостійно налаштувати Програмне забезпечення, апаратну частину та Інтернет-канал свого комп'ютера (ноутбука), а також забезпечити роботу Інтернет-каналу таким чином, щоб мати можливість безперешкодно користуватись усіма сервісами Сайту та Платформи, які використовуються Виконавцем під час надання послуг.

5.3.6. При отриманні Послуг, у тому числі при виконанні завдань, дотримуватись законодавства України про інтелектуальну власність, її захист та нести відповідальність за його порушення. Замовник беззастережно визнає факт свого зобов'язання не зазіхати на результати інтелектуальної діяльності, що належать Виконавцю, зобов'язується знайомитися з Інформаційним матеріалом виключно в особистих цілях і не використовувати отримані знання та навички надалі для навчання, консультування або інформування інших людей, або в аналогічних та/або схожих комерційних проектах.

5.3.7. Надавати повні та достовірні дані при вступі у відносини, пов'язані з виконанням цього Договору. У разі, коли Замовником зазначені недостовірні або неповні дані, Виконавець не несе відповідальності перед Замовником за надання будь-якої інформації за помилково вказаними даними третім особам.

5.4. Виконавець має право:

5.4.1. Залучати до виконання цього Договору третіх осіб.

5.4.2. Відмовити у наданні послуг Замовнику у разі ненадходження оплати за обраною Послугою у встановлені на Сайті строки.

5.4.3. Не приступати до надання Послуг, а якщо таке виконання розпочато, - до усунення відповідного порушення призупинити надання послуг та припинити надання Замовнику доступу до Послуг та Особистого кабінету за наявності будь-якої з наступних підстав:

5.4.3.1. надання неповної та (або) недостовірної інформації про Замовника (п. 5.3.7 цього Договору);

5.4.3.2. порушення Замовником строків чи інших умов оплати послуг за цим Договором (п. 4.2 цього Договору);

5.4.3.3. порушення Замовником п.п. 5.2 та 5.3. цього Договору.

5.4.4. Змінювати умови цього Договору в односторонньому порядку, без попереднього погодження із Замовником, забезпечуючи при цьому публікацію змінених умов на Сайті за адресою, зазначеною у п. 1.1.1 цього Договору, не менш ніж за один день до набрання ними чинності.

5.5. Виконавець зобов'язаний:

5.5.1. Надати оплачені Замовником Послуги належної якості та обсягу у встановлені на Сайті строки.

5.5.2. Не розголошувати інформацію про персональні дані Замовника без його згоди та здійснювати їх обробку виключно з метою виконання цього Договору відповідно до Політики обробки персональних даних, затвердженої Виконавцем.

6. Вартість Послуг та порядок їх оплати

6.1. Вартість послуг, що надаються, визначається Виконавцем в односторонньому порядку в гривнях України. Виконавець має право в односторонньому порядку змінювати ціни на послуги, що надаються. Інформація про зміну цін розміщується на Сайті Виконавця. Датою набрання чинності новими цінами та умовами оплати вважається дата їх розміщення на сайті Виконавця.

6.2. Вартість послуг, що надаються за цим Договором, залежить від Пакету послуг, обраного Замовником. Інформація щодо вартості Пакетів послуг розміщується на Сайті Виконавця.

6.3. Оплата наданих за цим Договором послуг здійснюється Замовником у розмірі 100 %, єдиним платежем, за безготівковим розрахунком, готівкою у будь-якому банківському відділенні, через платіжні системи, електронними грошима за допомогою електронних платіжних сервісів за правилами відповідних електронних платіжних сервісів і процесінгових компаній та іншими способами, зазначеними Виконавцем у відповідному розділі Сайту.

6.4. Моментом оплати вважається надходження коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Замовник зобов'язується зберігати всі документи, що підтверджують здійснення оплати до моменту зарахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Якщо кошти від Замовника не надійшли на розрахунковий рахунок Виконавця у встановлений термін та (або) у встановленому розмірі, останній має право не починати надання Послуг або припинити їх надання.

6.5. Виконавець має право встановлювати різні знижки від вартості послуг та спеціальні пропозиції на Пакети Послуг, які діють обмежений час. У такому разі Замовник погоджується з умовами спеціальних пропозицій, висловлюючи свій акцепт шляхом оплати обраного Пакету за спеціальною ціною (зі знижкою). Інформація про знижки, спеціальні пропозиції та час їх дії розміщується Виконавцем на одному Сайті. У разі закінчення терміну дії знижки, спеціальної пропозиції Замовник не має права вимагати від Виконавця укладання з ним договору на спеціальних умовах. У будь-якому разі, вартість Послуг визначається на дату їх оплати Замовником. У випадку, якщо Замовник не скористався знижкою або спеціальною пропозицією, та пред'явив вимоги про відшкодування різниці в ціні, Виконавець цю вимогу не задовольняє через те, що дії Замовника в момент оплати послуг у період дії знижки або спеціальної пропозиції від Виконавця не залежать.

6.6. Замовник має право зафіксувати за собою право на придбання Пакету Послуг Виконавця за знижкою/акційною вартістю (резервування участі за найкращою ціною), для чого він вносить Замовнику передоплату. Ця передоплата є завдатком і за законом України не підлягає поверненню.

6.7. У випадку, якщо Замовник вирішить скористатися пропозицією банку-партнера та сплатити Послуги Виконавця в розстрочку, то Виконавець не вступає у відносини із Замовником щодо кредитування останнього, оскільки є Виконавцем виключно за цим Договором і не несе відповідальності за відносини між Замовником та кредитними організаціями.

7. Порядок повернення коштів

7.1. Усі заяви про повернення коштів приймаються письмово на адресу електронної пошти Виконавця: linareklama@ukr.net

Заява заповнюється Замовником власноруч, на заяві Замовник ставить свій особистий підпис, після чого сканує заяву та надсилає її скан-копію на producerlina.ua@gmail.com із зазначенням теми листа «Заява про повернення». До обов'язкових пунктів заяви на повернення коштів відносяться:

7.1.1. найменування адресата та дані заявника (ПІБ, паспортні дані, адреса проживання, телефон, адреса електронної пошти);

7.1.2. сума оплачених Послуг та інформація про купівлю (дата, ідентифікатор замовлення, сума замовлення, спосіб оплати, електронна адреса, на яку було оформлено замовлення продукту);

7.1.3. причини, що спонукали повернути гроші та докладне обґрунтування своєї претензії;

7.1.4. реквізити для переказу коштів (номер розрахункового рахунку одержувача, з якого здійснювалася оплата Послуг(-і), найменування банку одержувача, номер рахунку одержувача , ПІБ одержувача);
7.1.5. додатки (документ про оплату, копія паспорта), дата, підпис та розшифровка;

7.1.6. вираження згоди на обробку персональних даних заявника, зазначених у заяві;

7.1.7. дата надсилання заяви.

7.2. До заяви про повернення прикладаються фотокопія (скан) документа, що засвідчує особу заявника, скан платіжного документа, що засвідчує оплату.

7.3. Рішення про повернення або відмову у поверненні коштів приймається Виконавцем протягом десяти днів з моменту отримання відповідної заяви Замовника.

7.4. Кошти повертаються на рахунок Замовника, з якого здійснювалася оплата Послуг (-і), протягом десяти днів після ухвалення рішення про повернення.

При цьому Замовнику повертаються сплачені ним кошти за вирахуванням вартості фактично наданих послуг (наприклад, уроків, до яких Замовнику було надано доступ), та фактично понесених Виконавцем витрат (податки, збори, банківські комісії тощо).

7.5. У разі, якщо повернення здійснюється за Послугу або Пакет послуг, придбану(ий) за знижкою (спеціальною пропозицією), вартість Послуг визначається на дату оплати Замовником, і вартість частин курсу (див. Додаток) перераховується з урахуванням знижкової ціни.

7.6. У разі задоволення заяви про повернення коштів доступ до Інформаційного матеріалу для Замовника припиняється протягом 1 (одного) дня з дати надсилання Виконавцем Замовнику рішення про відповідне повернення. Зазначена вимога Замовника про повернення також вважається відкликанням заздалегідь даного акцепту, зазначеного у пункті 1.2 цього договору.

7.7. Повернення коштів не відбувається, якщо замовник протягом навчання або після його закінчення за власним бажанням вирішив його не проходити або не мав можливості проходити. Відповідальність за проходження або не проходження навчання лежить на замовнику.

7.8. Кошти повертаються лише в перший тиждень після дати старту курсу.

8. Відповідальність

8.1. Прийняття рішень на основі всієї наданої Виконавцем інформації знаходиться у винятковій компетенції Замовника. Замовник бере на себе повну відповідальність та ризики, пов'язані з використанням інформації та матеріалів, наданих Виконавцем у рамках виконання своїх зобов'язань за цим Договором. Виконавець не гарантує відповідності змісту очікувань Замовника, що надаються за цим Договором Послуг. Виконавець не несе відповідальності за досягнення Замовником бажаного результату, оскільки це залежить від тривалості та регулярності занять Замовника, його індивідуальних особливостей та особистих якостей, якості та швидкості освоєння/використання знань і матеріалів, що отримуються від Виконавця.

8.2. Виконавець не несе відповідальність за життя, здоров'я та самопочуття Замовника, його фінансове становище, моральний, психологічний стан та результати діяльності чи бездіяльності. Замовник самостійно визначає для себе можливість та доцільність застосування методів, способів, методики Курсу та виконання завдань Виконавця (Консультанта) та/або вправ, що рекомендуються Виконавцем (Консультантом). Замовник засвідчує, що самостійно несе відповідальність за всі прийняті рішення та вчинені дії у процесі проходження Курсу. При цьому рішення, виконувати рекомендації Виконавця (Консультанта), приймається Замовником самостійно.

8.3. Виконавець не несе відповідальності за неможливість надання послуг Замовнику з причин, пов'язаних із порушенням роботи Інтернет-каналу, обладнання або програмного забезпечення з боку Замовника, а також з будь-яких інших причин, що перешкоджають отриманню Замовником послуг, що виникли з вини Замовника.

8.4. Всю відповідальність за незаконне використання інформації, яка є частиною курсу та отримана від Виконавця Замовником несе Замовник. Замовник приймає на себе беззастережне зобов'язання не створювати похідні та аналогічні виробленим та наданим Виконавцем продукти (курси), не розповсюджувати, не передавати третім особам або не використовувати будь-яким способом частково або повністю Інформаційний матеріал та зміст Сайту та курсів інакше як для цілей особистого некомерційного споживання. При недотриманні пункту 5.2.4 (при виявленні факту доступу третіх осіб до Послуг, Пакетів та (або) його частин через особистий кабінет Замовника) на вимогу Виконавця, що надсилається на адресу електронної пошти, вказаної Замовником під час реєстрації на Сайті, Замовник зобов'язаний сплатити штраф у розмірі 500 000 (п'ятсот тисяч) грн. При недотриманні пунктів 5.2.3, 5.2.5, 5.2.6 та/або 5.3.6 Договору Замовник зобов'язаний сплатити штраф у розмірі 1 000 000 (один мільйон) грн. Розмір штрафів обумовлений ступенем можливої чи заподіяної шкоди правам і законним інтересам Виконавця, який багаторазово перевищує вартість Послуг, оплачених Замовником за цим Договором. Вимога Виконавця про сплату штрафу підлягає негайному задоволенню у добровільному досудовому порядку. У разі відмови чи незадоволення вимоги про виплату штрафу Замовником, Виконавець має право негайно звернутися до суду за захистом порушеного права.

8.5. Виконавець не несе відповідальності за дії банків, електронних платіжних систем, що забезпечують оплату та повернення коштів при виконанні цього Договору. Також Виконавець не несе відповідальності за неможливість надання послуг Замовнику з причин, що не залежать від самого Виконавця, а саме: порушення роботи Інтернету, обладнання або Програмного забезпечення з боку Замовника, збої в роботі служб email-розсилки, у тому числі при надходженні листів Виконавця до папки "Спам". В даному випадку послуги вважаються наданими належним чином та підлягають сплаті у повному розмірі.

8.6. Замовник підтверджує, що його незгода з думкою консультантів, експертів, кураторів чи спікерів, методикою та утриманням Послуг не є підставою для повернення коштів та пред'явлення претензій щодо якості. Також не є підставою для повернення коштів небажання Замовника проходити навчання.

8.7. У разі порушення інших умов цього договору сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.

9. Порядок врегулювання розбіжностей

9.1. Усі суперечки та розбіжності між сторонами вирішуються шляхом переговорів. При цьому претензійний порядок вирішення спорів, що виникають із відносин щодо укладення цього договору, є обов'язковим.

9.2. Претензії Замовника щодо наданих послуг приймаються Виконавцем до письмового розгляду за адресою електронної пошти, зазначеною в розділі 11 цього Договору.

9.3. Сторона, яка отримала претензію, зобов'язана розглянути її відповідно до чинного законодавства України та дати відповідь на неї протягом десяти робочих днів з дня отримання.

9.4. У разі неврегулювання спору у досудовому порядку, він передається на розгляд до суду за місцезнаходженням Виконавця.

10. Заключні положення

10.1. Електронний документообіг за адресами електронної пошти, зазначеної Виконавцем у цьому Договорі, та зазначеної Замовником під час заповнення Заявки на реєстрацію, прирівнюється Сторонами до документообігу на паперових носіях, у тому числі при надсиланні претензій та (або) відповідей на претензії.

10.2. Виконавець має право на відкликання оферти відповідно до законодавства України. У разі відкликання цієї оферти цей Договір вважається припиненим з моменту такого відкликання. Відкликання здійснюється шляхом розміщення відповідної інформації на Сайті або шляхом надсилання особистого електронного листа Замовнику.

10.3. Виконавець залишає за собою право змінювати або доповнювати будь-які умови цього Договору в будь-який час, опубліковуючи всі зміни на Сайті. Якщо опубліковані зміни для Замовника неприйнятні, він протягом 7 (семи) днів з моменту опублікування змін повинен повідомити про це Виконавця письмово. Якщо повідомлення не надійшло, вважається, що Замовник продовжує брати участь у договірних відносинах з Виконавцем на нових умовах. При цьому вартість оплачених послуг не підлягає зміні.

10.4. Цей Договір може бути розірваний з ініціативи Замовника. Беручи до уваги одноразове надання Замовнику доступу до Пакету послуг або окремих послуг, сума фактично понесених Виконавцем витрат у разі розірвання цього Договору з ініціативи Замовника дорівнює вартості послуг Виконавця за цим Договором. В інших випадках за можливості визначення вартості частин курсу у питаннях розірвання Договору та повернення сплачених Замовником грошових коштів сторони керуються положеннями розділу 7 цього Договору.

10.5. Договір може бути розірваний за ініціативою Виконавця у разі порушення Замовником п.п. 5.2, 5.3 цього Договору. Розірвання відбувається повідомленням Замовника через електронну пошту, вказану ним при реєстрації на сайті Виконавця. Кошти, сплачені Виконавцю, у такому разі поверненню не підлягають.

10.6. З усіх питань, які не врегульовані цим договором, сторони керуються чинним законодавством України.

10.7. Визнання судом будь-якого положення цього договору недійсним або таким, що не підлягає примусовому виконанню, не тягне за собою недійсності інших його положень.

10.8. Цей Договір діє на території всіх країн світу та в інформаційній мережі Інтернет.

10.9. Усі матеріали, доступ до яких надається Замовнику Виконавцем під час надання послуг за цим Договором, є об'єктами авторського права. Інформація, до якої Замовник отримує доступ, а також передана та/або надіслана Замовнику в рамках наданих Виконавцем Послуг, призначена тільки Замовнику, має конфіденційний характер, захищена положеннями чинного законодавства про авторське право та без додаткових угод або офіційної письмової згоди Виконавця не може копіюватися, передаватися третім особам, тиражуватися, поширюватися, пересилатися, публікуватися в електронній формі або на паперових носіях.

11. Реквізити Виконавця:

ФОП Тихомиров Даніїл Євгенійович
ЄДРПОУ 3710602655
E-mail: tihomirowdanielknu@gmail.com